ایمنی خود را حفظ کنید
باشگاه کاراته امیر سر لشکر شهید علی احمدلو استان قم Karate clubs in the Major Jeneral martyr Ali Ahmadloo Qom Province

خطرات بيرون از خانه:
- به منظور جلوگيري از بروز جرم، از ورزش كردن با فرد ديگر بپرهيزيد و يا در مناطق مناسب و بطور گروهي ورزش كنيد. در صورت بروز مشكل از يك سوت استفاده كنيد.
- هنگاميكه نزديك خيابانها يا معابر ورزش مي كنيد از قوانيد راهنمايي و رانندگي پيروي كنيد. در صورت امكان در پياده روها يا پاركها ورزش كنيد. اين مكانهاي مناسب براي ورزش شما را از قرار گرفتن در مسيرهاي شلوغ حفظ مي كنند و شرايط ايمني بيشتر را براي شما پديد مي آورند.
- اگر قصد داريد شب هنگام ورزش كنيد از جليقه يا روپوشهاي منعكس كننده نور استفاده كنيد. اين كار به رانندگان كمك مي كند كه شكا را در جاهاي تاريك ببينند.
- از گوشي استفاده نكنيد- استفاده از گوشي باعث از دست رفتن تمركز و مانع از شنيدن صداي ترافيك مي گردد.
- كارت شناسايي خود و كمي پول نقد به همراه داشته باشيد؛ در هنگام نياز به درد شما مي خورد.

آسيب :
- از تمرينات با وزنه را بيش از پنج روز در هفته انجام دهيد، خطر بروز جراحت در شما افزايش مي بايد. اگر هر روز فعاليت ورزشي انجام مي دهيد (فعاليت جسماني روزمره مفيد است)، حداقل مدت 1 تا 2 روز در هفته تمرينات بدون وزنه انجام دهيد.
- در هنگام دوچرخه سواري، اسكيت سواري يا استفاده از كفشهاي چرخ دار هميشه از كلاه ايمني و محافظ زانو استفاده كنيد.
- هميشه پيش از شورع تمرين خود را گرم كنيد و پس از پايان تمرين نيز بدن خود را سرد كنيد. هيچگاه انجام حركات كششي پس از اتمام تمرين را فراموش نكنيد.
- هر روز يك نوع تمرين انجام ندهيد، در غير اينصورت به قسمتهايي از بدن فشار بيش از حد وارد مي كنيد در حاليكه به ساير قسمتهاي بدن اصلاً فشاري وارد نمي شود. ورزش را با مفاصلي كه دچار صدمه شده اند انجام ندهيد- در اينصورت تمرين را متوقف و يا آنرا تغيير دهيد.

كم آبي و گرما زدايي:
- قبل، بعد و در حين ورزش مقدار زيادي آب بنوشيد نوشيدن آب در تمام اوقات سال مهم است اما در هنگام ورزش در هواي گرم اهميت دو چنداني پيدا مي كند.
- آرام آرام آب بنوشيد و نيازهاي خود را مورد توجه قرار دهيد. زياد به خودتان سخت نگيريد بويژه در هواي گرم به خاطر داشته باشيد كه شما بايد بطور دائم از مايعات استفاده كنيد حتي هنگاميكه احساس تشنگي نمي كنيد. اگر احساس گيجي، منگي و بي حاي كرديد، ورزش را متوقف كنيد، استراحت كنيد و بلافاصله مقداري آب بنوشيد!
- گرما زدگي يك وضعيت اورژانسي است. اين وضعيت باعث كاهش سطح هوشياري شما مي شود و حتي باعث حمله قلبي مي گردد. اگر هر كدام از نشانه هتاي هشدار دهنده همچون حالت تهوع، سردرد، گيجي، تعرق، تاري ديد، يا قطع ناگهاني عرق را در خود احساس كرديد، بهترين كار اين است كه بلافاصله به بيمارستان برويد. اگر پس از توقف ورزش و نوشيدن آب همچنان به سختي تنفس مي كنيد و دچار گيجي و خستگي مفرط هستيد بايد حتماً به پزشك مراجعه كنيد.
- اگر گرما، رطوبت و يا آلودگي ورزش كردن را براي شما دشوار مي كند، در داخل خانه و يا در طول ساعتي كه هوا خنك است، ورزش كنيد.
ترجمه زير شكل : شرايط اورژانسي ناشي از گرما عبارتند از خستگي در اثر گرما و گرما زدايي. براي درمان سريع، بيمار را سريعاً از محل گرم به جاي خنك منتقل كنيد و او را بر روي زمين بخوابانيد. از كمپرس آب سرد استفاده كنيد و پاهاي فرد گرما زده را در قسمت بالاتري قرار دهيد و به او مايعات بنوشانيد.براي خنك كردن هواي محيط از يك پنكه استفاده كنيد و به يك پزشك اطلاع دهيد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط محمد احمدلو
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 180
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 188
بازدید ماه : 2133
بازدید کل : 642496
تعداد مطالب : 645
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1


استخاره با قرآن
استخاره با قرآن







اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دريافت كد دعاي فرج

Google



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل